середу, 30 серпня 2017 р.

Тільдобуки

Ну от, нема-нема, а потім по два пости на день....

Насправді, багато робіт накопичилося і таких, що хочеться в люди показати. А я не знаю чи завтра стануть так зірки, що знову матиму змогу сидіти отак безтурботно разом з комп'ютером)))



Отже, знову серія з двох робіт. На цей раз буки-альбоми з чистими сторінками. Формат А5. Всередині сторінки з дизайнерського кремового картону. 


Альбомчики стали подарунком випускниці дитячого садочка своїм вихователям. Тому всі образи на обкладинці є досить символічними: дитинка-"рослинка", зовсім маленька прийшла в садочок, де її ростили-навчали-"поливали", доки вона як пташка не випорхнула у "доросле" шкільне життя.
З паперу використала - залишки розкоші - висічки і папір весняної колекції  Tilda. Вона мені колись надзвичайно сподобалася, використала два великих набори. Але хай її тут мало, але Тільда впізнавана і задає тон і настрій всій роботі!





Перший бук, його палітра і загальний настрій цілком перекликаються із серпневим завданням "Фабрики декору", до якого я із задоволенням приєднаюсь.


Другий бук:


Той же принт на тканині, але зовсім інша блакитна атмосфера.




До речі, я ніби вміла робити цей переплет. Але уникала його як могла, бо це була мука. А тут дві роботи підряд, і я якось сама не помітила як від матюків біля заплутаної нитки перейшла до переплетомедитації))


Прийднаюся до завдань:



а також до галереї виробника чудових квітів. В роботі використані квіти з набору "Літо"











10 коментарів:

  1. Краса!
    Нехай зірки зажди стають так як треба :)1

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже ніжно!
    П.С. Без образ, але в українській мові немає слова переплет. Правильно казати палітурка.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую!
    Взагалі без образ. До чистоти мови мені ще дуже далеко, тим більше у специфічних термінах. І я якраз саме в цьому випадку не могла підібрати слово

    ВідповістиВидалити
  4. Оксана чудесные блокноты! Нежные и милые) Спасибо, что творите с блогом Freetany Flowers!

    ВідповістиВидалити
  5. Какие прелестные альбомчики! Спасибо за участие в задании от Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  6. Прекрасные тильдобуки!Спасибо за участие в задании от Аґрафки!

    ВідповістиВидалити